Hatsina ry

10.08.2017

Tiedote jäsenille!

Seuran toiminta pääsee jälleen täyteen vauhtiin, kun uusi junioripäällikkö Elisa Vilhunen sekä talous- ja markkinointipäällikkö Heidi Lehtonen aloittavat työnsä ma 28.8. Molemmat kuitenkin pistäytyvät jo ennen sitä jututtamassa joukkueita seuraillassa 17.8. klo 16.30 alkaen.

Seuraillassa on joukkuekuvauksen lisäksi mahdollisuus tutustua yhteistyökumppaneiden tuotteisiin. Excel tuo paikalle pelaajien testattavaksi uusimmat mailat ja Puman tekstiilit ovat edelleen sovitettavissa. Intersportin tuotteita on tarjolla seurahinnoin ja seuran fanituotteita voi ostaa valmiiksi ensimmäisiä pelejä ja talvea varten.

Muistattehan, että S-ryhmän Kannustajat –kampanjalla kerätään tämän vuoden ajan rahaa seuratoimintaan. Keräys ei vaadi seuran jäseniltä mitään muuta kuin kirjautumisen Kannustajaksi osoitteessa: http://www.hatsina.net/kannustajat Kirjautumisen jälkeen bonukset kertyvät edelleen kortin omistajalle, mutta kerryttävät samalla seuran pistepottia. Seuran saama raha kohdennetaan junioritoimintaan.

Seuraopas on päivitetty seuran kotisivuille ja lähetetään joukkueen toimihenkilöille myös sähköpostitse. Seuraoppaaseen on koottu kaikki keskeisimmät ohjeistukset, linjaukset ja vinkit joukkueiden toiminnan tukemiseksi. Kannattaa vilkaista tästä linkistä tai kotisivuita kohdasta Hatsina ry - Materiaalipankki - Seuraopas 2017-2018.

Ja muistattehan varmistaa, että kaikilla pelaajille on uudet lisenssit viimeistään ennen ensimmäistä peliä! Lisenssit lunastetaan osoitteessa: https://www.suomisport.fi/

Peli-iloa!